Standardowe zwroty
Jeśli otrzymasz produkt, który nie spełnia twoich oczekiwań, masz 15 dni na jego zwrot. Aby to zrobić, złóż wniosek o zwrot online ze strony Moje zamówienie, https://pl.ntextil.com/bestallning.
Gwarancja
Jeśli otrzymałeś zamówienie i odkryłeś przedmiot, który jest uszkodzony, wadliwy lub w inny sposób nieprawidłowy, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Po otrzymaniu paczki masz 24 godziny na zgłoszenie roszczenia i podanie wszystkich niezbędnych informacji. Złóż wniosek o zwrot online ze strony Moje zamówienie https://pl.ntextil.com/bestallning, lub wyślij wiadomość e-mail do naszego zespołu pomocy technicznej pod adresem customerservice@ntextil.pl z tematem "USZKODZONY" i podaj informacje wymienione poniżej.
Jakie informacje muszę podać?
Zgłaszając reklamację, ważne jest, aby przekazać nam informacje niezbędne do zwrotu produktu. Podczas kontaktowania się z nami pod adresem customerservice@ntextil.pl podaj następujące informacje w e-mailu