Zamówienia są przetwarzane natychmiast po ich złożeniu, więc nie można dodawać ani zmieniać przedmiotów. Zalecamy złożenie nowego zamówienia na przedmioty, które chcesz dodać.
Zamówienia są przetwarzane natychmiast po ich złożeniu, więc nie można dodawać ani zmieniać przedmiotów. Zalecamy złożenie nowego zamówienia na przedmioty, które chcesz dodać.
Jeśli zdasz sobie sprawę, że popełniłeś błąd i zamówiłeś niewłaściwy rozmiar, kolor lub styl, możesz anulować, jeśli poinformujesz nas o tym w ciągu 2 godzin od złożenia zamówienia.
Możesz kliknąć przycisk Anuluj na stronie Moje zamówienie
The term "Pending" means that your order is being assigned to one of our warehouses, payment is being verified, shipping data is being confirmed and any logistic issues resolved.
Termin "Przetwarzanie" oznacza, że nasz magazyn przygotowuje każdą zamówioną odzież do prawidłowego umieszczenia, policzenia, zapakowania i wysyłki. Proces ten może czasem potrwać dłużej niż oczekiwano, jeśli istnieje potrzeba pozyskania produktów z różnych magazynów w celu wysłania zamówienia jako całości. Po zakończeniu procesu Twoje zamówienie zostanie wysłane, a Ty zostanie zaktualizowany kod śledzenia.
* Jeśli nie znajdziesz tych informacji w skrzynce odbiorczej, sprawdź folder spam / śmieci.
Termin "Częściowo wysłane" oznacza, że wysłaliśmy tylko część Twojego zamówienia, aby zagwarantować najszybszą możliwą dostawę ze względu na czynniki dostępności. Dlatego twoje zamówienie zostanie wysłane w osobnych paczkach, generując więcej niż jeden numer śledzenia i z możliwością przybycia przedmiotów o różnych porach. Nie zostaną naliczone dodatkowe koszty wysyłki.
Termin "anulowane" oznacza, że zamówienie nie zostanie zrealizowane, zwykle z powodu następujących czynników:
1 # Ze względu na błąd przetwarzania płatności, sprawdź użyte metody płatności.
2 # W produktach mogło zabraknąć zapasów, w tym przypadku zwrócimy kod kuponu, który możesz odliczyć w dowolnym momencie w przyszłych zamówieniach.
* Jeśli nie znajdziesz tych informacji w skrzynce odbiorczej, sprawdź folder spam / śmieci.
Jeśli otrzymałeś uszkodzony przedmiot w swoim zamówieniu, masz 15 dni na jego zwrot. Możesz złożyć wniosek o zwrot online za pośrednictwem strony Moje zamówienie.
Prześlij nam zdjęcie dokumentu dostawy w paczce oraz wyraźne zdjęcie produktu z jego wadami.
Jeśli masz inne pytania, możesz skontaktować się z nami pod adresem client@ntextil.com.
Wiadomości e-mail z potwierdzeniem są wysyłane automatycznie z naszego systemu. Jeśli go nie otrzymałeś, sprawdź folder śmieci / spamu. Aby uniknąć dalszego wysyłania wiadomości e-mail do folderu wiadomości-śmieci / spamu, zaznacz nasze wiadomości e-mail jako bezpiecznego nadawcę lub dodaj nas do swojej książki adresowej.
Po wysłaniu zamówienia: otrzymasz numer śledzenia, którego możesz użyć, aby śledzić swoje produkty przez całą drogę na naszej stronie przewoźnika. Współpracujemy z najlepszymi przewoźnikami, aby zapewnić Ci najbardziej wydajną i najszybszą usługę wysyłki. Pamiętaj, że numer śledzenia może trochę potrwać, aby był skuteczny. * Jeśli nie znajdziesz tych informacji w skrzynce odbiorczej, sprawdź folder spam / śmieci.
Oto informacje o wysyłce: